V.33

Hello there everyone!

Påsklov i huset och även påskledigheten för andreas. Guldvärt med familjetid. 

Tillskottet i magen är i v.33 nu, v.34 på söndag. Det går alltså framåt i ett rasande tempo.

Var hos barnmorskan förra fredagen och en remiss skickades då för att göra ett tillväxtultraljud. Vi kan väl bara konstatera att lillasyster inte heller kommer att vara så stor när Hon väljer att titta ut. 

Kollade tillbaka i arkivet och jämförde lite med hur det var när jag väntade niva i samma vecka.

SF måttet låg då i v. 32 på 29 denna gången ligger det på 28. Jag hade gått upp 14kg och spräckt 80kg gränsen. Denna gången har jag än så länge gått upp 5kg och inte spräckt 80kg gränsen än, men är inte långt ifrån. Startvikten var alltså en helt annan denna gång.

Jag minns att jag var fruktansvärt TRÖTT när jag väntade Nova. Nu är jag inte lika trött men har mer smärta. Gör typ ont i varenda del av kroppen efter en dag på. O denna smärta är för mig värre att hantera än bara tröttheten. 

Två jämförelsebilder. Med nova i magen v.33

Med lillasyster i magen v.33





Något annat roligt som har hänt den senaste tiden är dock att jag blev sååååååå överraskad av min familj och vänner med ännu en babyshower. Men mer om det i ett eget inlägg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0