Promenad i vårsolen

Idag började vi dagen med en underbart härlig promenad! Vi gick dryga milen och det var så underbart. 

Idag är det drygt 9 veckor tills lilla Olivia ska döpas, på hennes dop ska jag ha min fina fina blå klänning, som just nu inte passar. Tanken är att den skall passa då.

Så målet är att gå milen i alla fall 3 dagar i veckan o sen träningen med gymnastiken i alla fall 1 pass. Sen vatten vatten vatten! 

Jag vet att jag skrivit det miljontals gånger, att nu är det dags. Men nu är det verkligen dags! Jag ska bara komma i klänningen, o inte bara i den, jag ska se snygg ut också! 

Jag behöver verkligen fullfölja det här för min egen skull. Jag behöver bli gamla vanliga Louise. Jag har sagt det så många gånger tidigare men det stämmer så väl på mig, jag får så himla mycket energi av att röra på mig, o jag blir så lycklig av att röra på mig så jag måste göra detta. 

Nu kör vi helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0