När ska man sluta kämpa?

Livet är inte alltid svart eller vit. Man är inte alltid glad eller ledsen, ganska ofta kan man vara blank. Eller att använda ordet man hatar jag så byt ut ordet man till jag. Jag är inte alltid glad eller ledsen, ganska ofta är jag blank.

Jag har liksom på många plan slutat känna. Just nu är det bäst så. Jag känner inte för då blir jag bara ledsen. Jag känner inte för då blir jag bara arg. 

Jag hade velat fly men det kan jag inte. Jag kan inte fly mer, människor räknar med mig, jag har barn, jag är vuxen. 

Fan alltså! 

Just nu är hon, min lilla flicka det ända som gör att jag har en anledning till att le varje dag.





Kommentarer
Postat av: Anonym

😒😪😰❤❤

2015-03-11 @ 22:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0