Saknar

Bara tanken av att inte se dig, inte pilla dig bakom öronen, inte gosa med ditt hår, inte få hålla om, inte kunna irritera sig på, ingen pappa som pratar med stjärnan i magen på en hel vecka! HEL VECKA! Gör att jag redan saknar dig så det gör ont.


I vanliga fall hade jag sett det som skönt, ett avbrott och egentid men nu känner jag mig bara halv.


Snart 5 år sedan nedanstående bild togs men jag är fortfarande lika nykär, lika bubblande i magen när jag ser på dig. Det är det bästa med dig, att du alltid får mig att le och skratta fast jag har haft världens sämsta dag! 

Med dig är jag hel. Du och jag och stjärnan i magen är en familj som jag aldrig kommer svika, aldrig kommer lämna och förevigt sätta i första hand.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0