Måndagskväll

Ännu en dag är gjord med jobb och gymnastik. Har varit en bra dag faktiskt!

Märker dock att orken tar slut just nu snabbare än snabbast och att så fort jag får en chans så sätter jag mig ner. Ett diktatorskap har börjat infalla sig i min idrottshall och inte bara mot de små ligisterna i första klass utan mot alla klasser. Tragiskt men sant. Kom inte och jävlas med mig, raka led och rak i ryggen, haha. Nä då så illa är det inte än men tålamodet är väl inte på top alltid hos mig just nu. 

På gymnastiken ikväll var där en tjej från Sydsvenskan som ska skriva ett reportage om vår förening och hur vi ständigt blir avbokade från våra halltider till fördel för andra sporter. Väldigt kul måste jag säga! Ja, alltså inte att bli avbokade men att de var där från tidningen. Vi behöver tuffa på oss och visa att vi inte tolererar massa skit längre. 91 gymnaster skall inte behöva flytta sig för ett lag, ETT lag på typ 20 spelare. När reportaget är ute lovar jag att länka det.

Nu är det i alla fall kväll och jag ska sova, jobbigt tycker jag ikväll då jag är ensam, inte riktigt min grej just nu. Men om jag förstod Andreas rätt så lär det förmodligen hända ett antal fler gånger den närmsta tiden. 

Varken kul för honom eller mig, klart värst för honom men extra pengar i fikan är aldrig fel, speciellt inte nu. 

Vi hörs imorgon bloggen! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0