Lingvallen 2014

I fredags åkte jag, tillsammans med den gymnastikförening som har gett mig sååå mycket under min uppväxt till den vackraste platsen på denna jord, min favoritplats i hela världen, Lingvallen. En gymnastikanläggning utanför Ängelholm .

Hela terminen har jag, tillsammans med min ledarkollega och truppen taggat för en helg med många framsteg och nya minnen att dela tillsammans. 

Vi fick en helt underbar helg (förutom drygt 8 timmar på akuten med en gymnast för att konstatera brutet ben i handen och ledbandsskada). Så många framsteg, så många skratt, så mycket lycka och kärlek till en underbar sport! 

Jag är såååå glad att jag bestämde mig för att ta upp min "tränarkarriär" för snart ett år sedan. Den lyckan och glädjen som sporten och gymnasterna ger mig kan inget mätas med! Hade alla av dagens ungdomar varit som dem, hade världen varit en mycket bättre plats att leva på. 

Jag längtar redan till nästa år och alla kommande år med fler resor till Lingvallen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0