Första träningen

Idag var det dags! Jag har längtat och längtar och längtat! Egentligen hade jag inte tänkt träna förrän efter efterkontrollen men efter ett par krävande dagar där lilltjejen suttit fastklistrad på mig behövde jag verkligen lite egentid! 

Vad är då bättre att göra än att träna?! 
Jag gjorde inget avancerat idag utan bara gick på bandet med hög lutning och cyklade i 45 min. Det var liksom inte så mycket själva "gymmandet" som var i fokus idag utan mer andningen, musiken och att få vara bara jag! 

När jag kom hem var det fortfarande tomt i huset så jag hann duscha ordentligt, tömma diskmaskinen och hänga upp tvätten. Sådant som annars just nu kan ta en hel dag att hinna göra. 

Det är nu 5 veckor kvar tills barndopet och målet då är att jag ska ha gått ner till min inskrivningsvikt på 69kg, dvs ett par kilo högre än vad jag normalt väger då inskrivningen skedde ganska sent i graviditeten och att det precis varit semester. "I form" behöver jag inte vara förrän i slutet av oktober. Tänkte visa en bild på hur magen ser ut nu och hur den bör se ut i oktober för att jag ska känna mig nöjd! 


4 veckor efter graviditeten

 
I form...typ...isch




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0