En helg att spara i hjärtat <3

I torsdags kom min bff äntligen hit! Det har varit en lååång väntan på en hel månad sen vi sågs sist! 

Vi hade en himla härlig helg! Jag, Andreas, Hanna, John och stjärnan. 

Vi shoppade, strosade i Lomma, spelade minigolf, fikade och åt god mat.

Jag blir så glad av att se Hanna med Nova. Hon känns så självklar med små barn. Sjunger, dansar och har alltid ett leende på läpparna hur mkt ungen än skriker.  

Att Hanna finns som en glad, sprallig och energifylld människa med glädje för livet som vuxen förebild för min lilla tjej är jag så tacksam för. 

Denna helg kommer jag att spara långt in i mitt hjärta. Som en första start på en vad jag tror fullkomligt underbar sommar med många skratt, mycket kärlek och kvalitets tid med familj och vänner.

 Fika i västra hamnen med min bff❤️


Fin klänning på stjärnan som hon fick av Hanna och John, första plagget hon använt i storlek 56, stora tjejen.

Pappa mys ❤️❤️❤️

Promenad på ribban efter minigolf

Kommentarer
Postat av: bff

i love u

2014-07-28 @ 15:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0