Rutiner?

Min lilla pärla bara växer och växer. Hon är en riktig solstråle och gör oss så lyckliga varje dag. 

Vi har bara ett problem...SÖMN!

Allting går så upp och ner. Vissa dagar kan hon sova bort, andra dagar kan hon vara vaken 10 timmar i sträck, trots ihärdiga försök till att få henne att somna då hon visar tydliga tecken på att hon är trött efter drygt två timmar. 

Det jag är ute efter är att jag trånar efter rutiner! Jag vill hitta något system för att underlätta både för henne och för mig så vi båda får tillräckligt med sömn och är pigga och glada på dagen. Också för att på något sätt kunna ha ett normalt liv, där man kan planera saker utanför hemmet.  Jag vet att hon bara är 7 veckor gammal och att hon ska styra, men jag tror knappast hon mår bra av att vara vaken så länge i sträck.

Jag vet bara inte hur jag skall gå tillväga.

Tips någon???


Från en just nu ganska trött tjej efter två sömnlösa dagar/nätter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0