Dop

19 juli 2014, en dag fylld med glädje, en dag att minnas.

Novas dopdag blev så himla bra!

Vilka vänner och vilken familj vi har som kom långa vägar ifrån för att vara med och fira med oss. 

Människorna i vår närhet är verkligen något helt extra, jag har sagt det för men jag är verkligen sååå glad för allihopa. Sååå glad att min dotter skall få växa upp med alla dessa underbara människor runt omkring sig. Trygga, snälla människor och goda föredömen med bra värderingar som kommer prägla hennes uppväxt. Jag hade kunnat lämna Nova till vem som helst av våra vänner och vara trygg i att hon kommer ha det bra och det känns så jävla bra.

I alla fall tillbaka till dopet. Dopet ägde rum i Oxie kyrka, efter det hade vi dopfesten på rönnebäck golfklubb. Super god mat och härlig omgivning. När kvällen började närma sig och en del gäster hade åkt hem åkte vi andra hem till mamma och pappa där vi grillade korv och hade det mysigt.


Mer om dopet kommer vid ett senare tillfälle när jag fått fler bilder, sålänge bjuder jag på ett par bilder i alla fall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0