Vagn

Vi har blivit med vagn!

Efter många diskussioner fram och tillbaka om huruvida vi skulle köpa en begagnad vagn eller köpa en ny, vilken märke det skulle bli och vilken modell så kom vi idag överens och bestämde oss för att slå till medans det bra erbjudandet vi fick för ett par veckor sen fortfarande fanns kvar. 
 
Det blev Andreas  favorit vagn som valet föll på. En Emmaljunga super nitro  med stora svängbara hjul fram. Det blev en khaki färgad liggdel med årsmodell 2013 och en black/white sittdel årsmodell 2014. 

Emmaljunga super nitro 2014 kostar 8700kr, jävligt dyrt och ett pris vi inte var beredda att betala. Men efter ett bud om att ta liggdel från föregående år till ett pris av 6900kr så slog vi till. Det är fortfarande mycket mycket pengar och vi hade egentligen tänkt köra på en begagnad o jag har varit väldigt anti Emmaljunga för jag tycker de är stora och klumpiga meeeeen när vi väl va där och provkörde i affären så va emmaljungan överlägset bäst, så då körde vi på det.

 Vi valde väldigt neutrala färger med en förhoppning om att kunna använda vagnen länge och till fler barn (även om det kommer dröja måååånga år tills det blir fler barn här om jag får bestämma, det får jag dock aldrig😂)

Bjuder på ett par bilder på vrålåket till prinsessan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0