TRÖTT

När ska denna trötthet ta slut? Jag orkar inte vara trött mer! Jag är på jobb, jag är på gymnastiken, jag är med vänner! Men det är just det jag ÄR där men jag är inte närvarande. Jag bara tänker på en säng och mitt huvud på en skön kudde. 

Jag som verkligen sett mig själv som en människa som har fullt med energi och älskar att ha många bollar i luften är nu en helt orkeslös människa. 

På fredag lämnar jag in sista tentan för denna kursen. På måndag var det meningen att jag skulle påbörja nästa kurs...men jag måste erkänna mig besegrad av pyret i magen. Behöver hon morsans energi för att växa och må bra så ska hon få det, jag ska inte kämpa emot. 



127 dagar kvar innan du är här vårt lilla hjärtegryn!❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0