Magen

Tog en bild på magen imorse och jämförde med hur den såg ut för 8 veckor sedan. Typ ingen skillnad? 

Jag har så blandade känslor med det där. Klart vissa dagar syns den mer än andra men ändå... Ibland bara längtar jag efter en stor mage...att det verkligen ska synas att det växer något inom mig, andra dagar tycker jag det är skit skönt att det inte syns att jag kan känna mig smidig och lätt....

Dock tycker jag det är jobbigt också eftersom folk som inte känner mig så bra och därmed inte vet att jag är gravid kanske bara tror att jag har ätit för mycket skit och slutat bry om mig själv och blivit plufsig. För plufsig det är jag!

Den kommer ju att komma, magen alltså. Frågan är bara när? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0