Babyskydd-check!

Idag efter jobb så åkte jag och Andreas till bilia. Andreas sa att han hade hittat ett babyskydd där som han gillade och ville kolla på till lilltjejen. Bilia tänkte jag hmmm. Självklart va det mer än bara babyskydd han ville kolla på...jäkla karl! 

Bilskydd blev det i alla fall. Ett som heter britax babysafe shr. Svindyrt tyckte jag men ändå billigt jämfört med andra, tänk att ungen kostar multum innan hon ens kommit till världen😂. Nä skämt osido, klart prinsessan är värd det.  Bara segt när man inte har ett så högt cash flow. 1495kr för stolen sen 700kr drygt för adaptern till bilen =2200kr drygt för en bilstol hon ska ha Max 9 månader.




Sen åkte vi till babyringen, där vi köpt vagnen och beställde även en adapter till vagnen så att man kan sätta babyskyddet i den.  En helt onödig pryl kanske, har lite blandade känslor kring det men jag va bara tvungen. Andreas tyckte det var slöseri med pengar meeeen vi får väl se...

Efter det var vår energi slut så då åkte vi till mams och paps och käkade mat. Kom precis hem och har redan bäddat mer mig. Skulle städad idag för här ser ut som en svinstia men efter denna dagen så orkar jag bara inte. Sååå sorry Sandra du får stå ut med skitiga golv imorgon👍.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0