Tisdag

Hej hej alla!

Hoppas ni har sovit bra! Bättre än mig i alla fall. Haha jag blir så trött på mig själv för att jag inte kan sova hela nätter längre. 

Jag vaknar inte för att jag behöver kissa som kanske andra gravida utan jag vaknar av två anledningar, dels för att tjejen i magen inte gillar när jag sover på magen längre, vilket är min personliga favorit😣. Andra anledningen är att jag drömmer så sjuka drömmar. I natt drömde jag att jag tyckte att jag behövde ett extra jobb nu innan bebisen kommer och fick jobb på Mcd Jägersro?!! (Som inte finns mer) där fixade jag sen jobb till min tjejkompis Sandra också. Så vi jobbade där tillsammans och min bror visste inget och vi o vår chef ville inte att han skulle veta heller?😖 så varje gång han kom dit fick vi gömma oss i städskrubben...hmmmm 

Aja idag ska jag åka till Sjöbo i alla fall och träffa Sandra, ska bli mysigt!

Efter det blir det föräldragrupp innan jag ska avsluta dagen med ett pass på gymmet. Blir nog en super dag det här! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0