Söndag

Idag är en dag då jag är ganska så trött på min sambo. Vi kom i luven på varandra redan i morse (trötta, griniga och brist på tid från Andreas sida utlöste det). Sen åkte han och golfa i alla fall och jag har hållt på o tvätta o städa min garderob. 

Jag åkte iväg på styrelsemöte och blev invald i valberedningen, känns väl kul. När jag kom hem i alla fall möts jag av en man som ligger och vilar?!!! Och har alltså inge gjort ett skit sedan han kom hem. Just nu sover han dessutom, vilket kommer leda till att han inte kommer sova i natt och därmed kommer vara skit trött imorgon bitti när han ska gå till jobb, precis som varje måndag. Finns hundra saker här hemma som han lovat mig att fixa men som aldrig blir gjort! 

Jag fattar inte hur man kan vara så trött som människa! Hur kan man ha så lite energi???!!! Det borde vara jag som sover så mycket som Han, jag är gravid i 7 månaden, han är bara lat, eller kräver jag för mkt??!!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0