Skit dag

Jag mår inte bra idag, bara att konstatera. Trots det är jag så jävla rastlös! 

Försökte mig på att städa, satte på en snabbmaskin tvätt och började. Precis då jag känner mig nöjd med städningen av badrummet börjar röret från tvättmaskinen läcka...stop i röret! Jag ville bara börja gråta, händer detta verkligen mig? Nu? Idag? JAG ORKAR INTE! 

Aja sket i det, jag löser det någon annan gång. Satte mig i soffan med ont i ryggen. Bestämde mig sedan för att ge mig på att städa vårt lilla rum, sitta stil är inte min grej. Jag började men sen tog motivationen slut. Jävla skit rum! Allt där inne ska bara slängas! Allt skit har bara stått där i ett år! Gaaaahhh jag blir så trött!

Nu sitter jag i soffan igen, en dusch hade varit gött, duscha av mig all negativ energi, måla naglarna kanske...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0