Palla

Somnade med tårar i ögonen igår, vaknar med tårar i ögonen i dag. Jävla skit hormoner! 

Jag orkar inte med hur denna graviditet påverkar min kropp, jag orkar inte se allt förfalla! 

Jag har aldrig varit smal, jag har heller aldrig varit riktigt tjock. Jag har däremot alltid varit tränad, vissa tillfällen mer tränad, andra mindre. Jag tillhör en av dem som alltid känt mig snyggare naken än med kläder, jag har aldrig känt att jag har någon speciell kroppsdel att dölja.

Men nu....jag HATAR hur min kropp ser ut och jag kan inte göra ett skit för att påverka det!  Det gör mig ledsen och arg! 

Då tycker ändå de flesta att jag ser precis likadan ut som innan, men näää ni har inte sett mig utan kläder, innan hade jag inget att dölja, nu känns det som att jag behöver dölja allt! Där på magen där man vill att det ska synas där syns fan inte mycket, men mina höfter och mina lår de svullar över, mina bröst är 3 storlekar större och jag hatar det! Jag har hellre mina icke existerande  boobs än dessa bomber!

Jag längtar sååå till efter förlossningen när jag får träna hårt igen, när jag kan bli stark både i psyket och helt fysiskt igen. Jag vill ha tillbaka mitt självförtroende!

Hur jag brukar se ut...



 Hur jag ser ut nu...






Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker i alla fall att du är lika fin som alltid. Men samtidigt så förstår jag dig till 100. Att ha den gravid magen som "alla" andra har, känns som omöjligt! Kastar lite kärlek till dig. ❤️

2014-02-19 @ 12:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0