Lördag

Tjenixen söndag, tänkte berätta lite om igår...

Igår hjälpte jag en kompis att flytta, vet inte riktigt hur jag tänkte i det beslutet med tanke på att jag mest kände mig i vägen än var till någon större hjälp. Antar att min tanke var att jag ville vara snäll och hjälpsam som oftast. 

Lägenheten hon flyttade till ligger i alla fall på tredje våningen utan hiss, där sprang vi alla som galningar och bar saker. Jag fick inte bära något tungt men jag bar allt små tjafs. Jag blev så andfådd att det var läskigt, hur otränad får man känna sig när man är gravid??? 
Idag ligger jag i allafall och kvider med onda vader efter gårdagens träningsvärk.



Efter det så möte jag upp några andra vänner för pizza och melodifestivalen! 
Väl hemma slocknade jag på två röda!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0