Fredag

Jag längtar till fredag, och vet ni det bästa? Att fredag inte känns så långt borta! 

Andreas ska nämligen ut med sitt gamla jobb på fredag. Vilket innebär att jag kan göra vad jag vill!!!!! Alltså det kan jag ju göra ändå men just att valmöjligheterna är mina är så jävla gött! 

Hade det här varit en annan fredag i ett liv då jag inte varit gravid hade jag garanterat umgåtts med en kompis, suttit på balkongen (trots knappa plus grader), med hög musik, ett glas vin och en cigg i mungipan. Just nu däremot är det där inte ens att tänka på. 



Ser istället framför mig en fredag med rester från dagens middag och sen en stor skål med bara sura godisbitar tittandes på typ Lets Dance? Någon som vill hålla mig sällskap? Övernattningsmöjlighet finns! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0