Föräldragruppstisdag

Jag känner mig så himla malplacerad fortfarande i föräldragruppen. Allt känns så uppmålat som att allt är så jädrans perfekt alltid i en förlossning och efter att barnet är fött, både i vad barnmorskorna förmedlar och i gruppdiskussionerna, tråkigt tycker jag! 

Jag vill ju höra alla sidor av allt inte bara det puttinuttiga! 


Aja till något annat.


Var hemma hos Sandra och Tim idag i Sjöbo. Var så himla dimmigt när jag körde dit i morse, lite läskigt nästan men jag överlevde:) 

Väl där hade Sandra gjort scones, himla gott och sedan snackade vi bort 4 timmar, allt va precis som vanligt alltså😂👍.

Jag skulle egentligen gått och tränat idag men jag tror inte att jag orkar, eller vi får se, kanske gör det senare. Eller så tar jag det imorgonbitti. Lär ju vara mindre folk då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0