85 dagar

Jag är så jädrans tacksam för mitt liv! För min lilla familj med bebis i magen och Andreas, för min mellan familj med mamsen, pappsen och världens bästa bror, och inte minst min stora familj med alla de människor jag själv har valt att ha vid min sida, de som aldrig sviker, de som torkar tårarna på min kind när jag är ledsen och de som skrattar både med mig och åt mig när jag är glad! 




Tänk att det idag enbart är 85 dagar kvar innan beräknad födsel. (Tror dock mer på det första datumet 14maj än det sista budet på 20maj). Hon som växer och ger mig så mycket kärlek varje dag. Hur ska jag någonsin kunna ge tillbaka all den kärlek som hon redan får mig att känna? 

Solen skiner på himlen precis som solen skiner i mitt hjärta! Våren är nära och jag  känner mig lätt som en fjäder.  

Tiden går så fort och det får den gärna göra, den bästa årstiden ligger framför våra fötter och varje dag är ett nytt oskrivet blad som bara vi själv kan välja vad som skall skrivas. Jag bestämmer själv över mitt liv, över lyckan, över tacksamheten, över kärleken. Jag bestämmer att jag ska se ljust på framtiden fast vägen är backig. Inställningen är allt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0