Wow

Shit, jag säger bara wow! Jag ska försöka berätta om min helg, denna underbara helg! 

I fredags kom min man hem och lagade supergod middag. Det händer inte ofta att han frivilligt på eget intiativ lagar mat. Det var så gott så gott så gott! Vi hade en sån perfekt fredagskväll och njöt bara av varandras sällskap.

Vaknade på lördagen efter att ha sovit riktigt bra. Gick upp och gjorde mig iordning och åkte sedan till Linda. En helt vanlig frukost dejt som så många gånger innan, trodde jag...

Öppnade dörren och där stod massa människor! Så många och jag började gråta! Suprise! 

En babyshower för mig och stjärnan i magen!

Allt var så fint ordnat och ordet tacksam passar bra in på hur jag kände och känner inför att ha dessa underbara människor i min närhet. 

Att Nova kommer växa upp i en miljö med helt underbara människor är det ingen tvekan om. 

Vi fick så fina saker och jag kommer för
evigt bära med mig detta minne i mitt hjärta. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0