Bm besök

Idag var jag hos min BM. Eller min vanliga bm var sjuk så var en annan men det gick lika bra. 

Jag fick lite bakläxa men stjärnan i magen verkade ha det bra i alla fall. Jag har mått kast de senaste fyra veckorna. Extremt förkyld och inte mycket sömn på nätterna. Nu de senaste dagarna har det dock blivit värre med feber osv. OCH jag har inte tagit någon alvedon eller annat febernedsättande. Detta fick jag mycket smisk på fingrarna för.  Jag är av den meningen att jag anser att folk tar alvedon och andra läkemedel för lätt och därför blir immuna mot medicinen när man verkligen behöver den. Jag vill inte bli immun och är därför väldigt restriktiv mot just mediciner. Men tydligen i detta fallet så var det helt fel! Har jag feber och en förhöjd kroppstemperatur betyder det att stjärnan har det ännu varmare i magen=inte bra alls. Så nu har jag börjat ta alvedon 2 tabletter var sjätte timme.

Över till roligare saker. 

Sf måttet låg på 30 så hon följer sin kurva perfekt!  Och hjärtljudet låg mellan 145-150 också perfekt! Och alla prover osv var bra! 

Jag hade gått ner 300g de senaste två veckorna men det var så lite att det spelade ingen roll. 

Imorgon går vi in i en ny vecka. V34 så det är verkligen nedräkning nu! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0