25år!

Rynkorna bara ploppade upp i söndags på min 25 års dag. Ja för tro det eller ej jag kom inte undan, även jag var tvungen att bli gammal. 

Jag som hade bestämt mig för att inte fira, inte uppmärksamma blev väldigt firad. Dagen började med att min bff bakade scones till oss alla som sov i Arlöv. Ja för hör ni, MIN bff var HÄR! HÄR HÄR HÄR, fattar ni hur lycklig jag var? Hur hel jag kände mig! 




Sen åkte vi vidare till mina föräldrar där alla andra från Göteborg väntade. Jag blev firad med massa presenter och god mat . 

Nu är jag verkligen gammal på riktigt, nu kommer jag krympa på längden istället för att växa högre. Rynkorna kommer bli djupare och påsarna under ögonen bli större. Gå utan bh eller köra med trekantsbikini är kört, känns inte okej mer.  Allt kommer börja hänga och åldern tar ut sin rätt.





Kommentarer
Postat av: bff

jag älskar dig så <3

2014-04-16 @ 11:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0