Måndag

Typisk måndag i dag bland eleverna så jag är slutkörd just nu! Att dessutom vara inne i utvecklingssamtalsperiod vilket innebär att jag börjar tidigare och har samtal varje morgon och eftermiddag gör ju inte min trötthet mindre. 

Idag blev det dessutom en dubbelbokning på mitt medarbetarsamtal jag ska ha med chefen och jag som är så snäll sa att jag kan vänta en timme. I för sig göttar jag mig bara nu. En kaffe i personalrummet med rumpan i soffan och benen på bordet, så man kan göra när ingen ser!




Annars idag blir det träning ikväll med mina ungdomar, längtar så för jag behöver bli laddad med positiv energi. 

När denna dag är slut är det en dag närmre jullov och jag kan inte längta mer. Jag behöver avkoppling och lediga dagar med min familj och vänner som jag lite har lagt åt sidan de senaste veckorna för att bara orka med vardagen.  Jag hoppas att jag snart har energi till att bli vanliga Louise igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0