Måndag

Idag har jag haft en riktigt bra dag. Tänk vad mycket en bra inställning gör för att saker ska kännas bra och vara roligt. Jag känner mig lycklig, väldigt lycklig. 

Mitt liv är inte felfritt, absolut inte. Jag har många brister, en av de största är att jag har svårt att gå utanför mina bestämda ramar. Jag har mitt liv bestämt, och har haft det sedan jag var liten. Jag planerar allt, verkligen allt!  Just detta är något jag har fått lära mig att hantera speciellt mycket de senaste veckorna. Jag kan inte bestämma allt. Jag kan inte välja vissa saker. Många saker blir inte katastrof för att något händer utanför ramarna, däremot kan det bidra till ren och skär lycka om jag bara låter mig själv känna det, vilket jag låter mig göra just nu. Shit happens, men det ordnar sig, och inte bara ordnar sig utan det kommer bli bättre än vad det någonsin har varit tidigare! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0