Gräsänka

Har haft en hel dag i städandes tecken. Eller hel och hel dag, kom hem vid 12 och har städat till nu, är dock inte färdig hände en grej med larver osv så städningen tog en otäck vändning. Men nu är även skåpen i köket städade så det förde ju något positivt med sig.

Fönstrena är även putsade så nu ska bara nya julgardiner upp. 

Jag är gräsänka denna helgen då Andreas är i Göteborg och utan att vara elak kan jag faktiskt tycka att det är ganska skönt att vara själv hemma. Klart saknar jag honom otroligt mycket men jag behövde detta, lugn och ro och bara små plocka i lägenheten i min egen takt. 

Så imorgon när Andreas kommer hem hoppad jag att hemmet är redo för nästa helgs första adventsmys



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0