Farsdag

Här sitter jag i Åsa och har det gött. Snart är vi färdiga för att bege oss ut på dagens äventyr. Jag är lycklig, lycklig ända in i själen. Svårt att förklara men kärleken jag känner till min familj är så stor och så omfattande. 

Idag är det dessutom en speciell dag, farsdag. Min pappa vill jag hylla för att han har lyckats så bra med att vara just pappa till mig och min bror. Men inte bara min pappa vill jag hylla utan jag vill passa på att hylla alla pappor som sätter sina barn och familjer i första hand. Som stöttar, finns där och gör sitt yttersta för att uppfostra sina barn till att bli goda medborgare. 

Att få vara pappa behöver inte vara blodsband. Att få vara pappa innebär ett ansvar och ett uppdrag. Ovillkorslös kärlek till ett barn i tuffa och glada tider. 
 
❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0