Valborg

Hej alla glada!

Var ett tag sen jag skrev och man kan väl säga att jag förra veckan var ganska mycket nere i skiten. Eller nere och nere...jag var väldigt stressad och blev halvt sjuk vilken inte var en bra kombination. Dock var helgen helt underbar så det vägde upp en hel del.

Denna veckan har börjat helt ok men jag är förkyld och huttrar mig igenom dagarna. Livet som idrottslärare?

Valborg idag i alla fall vilket innebär räd dag imorgon, GÖTT!!!

Ikväll skall vi därför hem till Linda och Pontus för grillning och mys med kära vänner! Imorgon skall jag försöka ta tag i sådant som jag inte har hunnit med än...typ lite plugg och städ osv. Förhoppningen är att kunna göra det ute på balkongen i strålande solsken. Sedan skall vi förbi My också efter att Andreas spelat golf.


Annars så rullar livet bara på och jag räknar ner både till Italien, skolavslutning och Turkiet!


Bjuder på lite bilder från helgen

https://cdn3.cdnme.se/755174/6-3/pic_517f54fce087c319767dd2a7.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0