Onsdag

Igår va det onsdag och jag fick mitt livs överraskning när jag fick chans att åka med en klass och kolla på Eurovision, genrepet men ändå!

Det var superkul men måste ändå säga att det faktiskt är roligare hemma. Blir så mycket dötid när man ser det på plats. Nu var det här ett genrep också vilket ju gjorde att allt kanske inte var perfekt. Sen att jag åkte dit med små ettor gjorde väl också sitt. Blev en lång dag för dem och många av dem blev riktigt trötta. Vi blev alla dock väldigt glada när Robin kom in på scen och sjöng samt att Darin och agnes var mellanakt. Då dansade vi som bara den.

När jag kom hem möttes jag av ett brev från min skola där jag pluggar engelska. Betyg på senaste uppsatsen. VG och 17/20 poäng. Dagen kunde alltså inte slutat sämre! Jag blev så glad och lycklig!

https://cdn2.cdnme.se/755174/6-3/pic_51946c08ddf2b33016123b80.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0