Lördag

Verkligen underbart med långledigt. Har haft en riktigt slapp men mysig dag. I natt hade jag och Andreas sötaste Oscar mellan oss. 6 år gammal så inte så stor men han tog för sig kan jag ju säga. Inte låg han still, haha. Men sov trots det hyfsat bra, värre va det för Andreas, hihi.

Gick ut på långpromenad med Frasse på morgonen, härligt att börja dagen så. Sedan har dagen bestått av bebis mys, drakflygning och häng på altanen med en go bok samt härlig drink. Jag har alltså haft det riktigt bra och avkopplande. Imorgon åker vi hem så nu är det dags att njuta ordentligt av lugnet. Just nu väntar jag på grillat. Jag är ensam brud i huset och det är härligt att se grabbarna vara i full gång med olika aktiviteter samtidigt som jag njuter av min bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0