Fredag

Härlig fredag men ändå väldigt jobbig. Har varit barnvakt och hundvakt. Och ärligt talat så var och är hunden 10gånger jobbigare än barnen. Först drog Frasse iväg med kopplet när jag inte var beredd så jag tappade min telefon i marken, trasig. Sen när jag var och duschade så hade han smitit in i vårt rum och rotat i min väska. Hittat en liten låda som jag hade snuddar och min tandställning i. Den tar han sen och biter sönder, först lådan och sedan innehållet! Hej snea tänder:(:( följt av det så regnade det när jag gick på en lång runda med honom. Jag ska ALDRIG skaffa hund.

Grabbarna där emot har varit väldigt enkla att handskas med. En tripp ner till stranden här i Åsa följt av lunch och sedan lite golf i trädgården, ja Andreas skulle självklart lära dem allt de kan. Sedan kom regnet och då åkte vi till glassstugan och åt god glass.
Efter det har grabbarna mestadels spelat på ipads osv. Nu kör vi lite popcorn och Lets Dance! Om jag har tur kanske jag får ett glas vin snart!

Bjuder på lite bilder från dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0