Onsdag redan?!

Godmorgon!

Idag tog jag steget...jag bytte ut min super vinterjacka mot min super början på våren jackan. Får se hur det funkar, men på vädret idag lovade dem 8 grader och strålande sol!

Jag kan inte fatta att dagarna går så fort. Hinner inte tänka jag bara kör och kör!

Igår efter jobb hämtade jag Malte på dagis i alla fall. Han blev så glad när jag kom och bara rusade mot mig, vilken känsla. Vi gick en liten promenad och stannade till vid en lekplats där vi lekte en stund. Sen lyckade vi till det och gick till donken, då blev han nöjd! Tog sedan en sväng inom BR där han tog fram dina puppyeyes som jag inte kunde motstå:P han fick en traktor som var superfin. Den fick han lova att han skulle lämna hemma hos oss sen när han skulle åka hem på kvällen så att han har något att leka med när han är hos oss. Funkade så bra så.

Efter My hade hämtat Malte kröp jag ner i sängen, 21.30 sov jag. Andra dagen i rad som jag somnar så tidigt. Antar att jag behöver det.

Idag är det i alla fall onsdag och jag hoppas få till ett träningspass efter jobb. Har avstått nu i ett par dagar eftersom jag har haft så ont i halsen. Känner ni fortfarande inte helt hundra men är så sugen på att träna.

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0