Lov

En väldigt jobbig vecka har nått sitt slut. Mitt första betalda påsklov är snart över.

Mycket har hänt den senaste tiden. Sorgen i mitt hjärta kommer aldrig försvinna, minnena kommer jag alltid ha kvar. Jag har så mycket att skriva och det kommer jag också att göra så småningom, när jag är redo och kan hantera smärtan på ett bättre sätt.

Men jag är så otroligt tacksam över vilka fina vänner jag och Andreas har och att vi i all dysterhet fick chans att känna lycka och välmående dessa sista dagar i mars.

3 dagar med våra bästa vänner där vi har skrattat i massor och njutit av nuet. Där vi har fått vara ledsna och fått en omfamnande kram att gråta i. Att uppskatta nuet är något av det viktigaste som finns anser jag!

Denna helg kommer jag bära med mig länge länge länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0