Fredag

Oj vilken effektiv torsdag jag hade. Jag hade för det första helt underbara lektioner, första dagen på länge jag kunde gå hem från jobb utan ont i öronen. Sen fick jag svar på massa frågor jag haft angående olika saker på skolan, jobbade dessutom väldigt effektivt och sedan på väg hem från jobb smet jag in på gymmet och körde ett tufft styrkepass. Hade sådan energi när jag gick hem efter träningen, härligt!

Men nu är det en ny dag med nya utmaningar. Fredag alltså...hmm jag är så kluven idag. På ett sätt känns det skönt med helg. På ett annat sätt känns det som om att jag vill jobba ett par dagar till, som att veckan precis har börjat! Jag har ingen planeringstid idag utan dagen går i ett med lektioner. Så på den lilla lediga tid jag har idag skall jag försöka göra en prioriteringslista så den är färdig på onsdag när jag har planeringstid nästa gång. För första gången denna termin känns det som att jag har mycket att göra och jag älskar det!

I kväll vet jag inte vad som händer. Tror det blir lugnt. Skall nämligen ägna min helg åt plugg. Ligger efter som bara den med engelskan så måste sätta fart. Svårt att hitta motivation tycker jag när det är en distanskurs. Så det blir min helg med små avbrott för andra lite mer roligare aktiviteter!

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0