Fredag

Med ett första genuint leende på väldigt länge säger jag godmorgon fredag!

Jag har en bubblande känsla i magen idag. Jag kunde bara inte låta de där arga, ledsna, förbannade känslorna vara i fokus längre.

Det förhindrar ju inte att allt fortfarande gör ont, det innebär mer att jag har valt att börja leva i nuet igen, och leva för mig själv! Jag kan inte vara ledsen för andra, vara orolig för andra, jag kan inte tänka och över analysera det som har varit eller det som komma skall. Just nu, just idag är allt i balans då måste jag njuta av det.

Idag jobbar jag sista dagen innan en 10 dagars ledighet sätter igång, det gör mig glad! Idag åker vi mot Göteborg för en helg med min sambos familj som är som min egna familj, det gör mig glad! Idag är det en stor sol på himlen, det gör mig glad!

Jag ska uppskata och leva idag för imorgon kanske inte allt längre känns lika bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0