Utslagen hjälte

Alltså denna underbara krabat!

Att man kan älska ett barn så högt trots att det inte är ens eget.

Att veta att jag får vara en del av hans liv för evigt, se honom växa och utvecklas som person. Det är magiskt!

Jag är så oerhört hedrad och lycklig över att veta att jag, just JAG fick äran att vara hans gudmor. Ett ärofullt uppdrag som jag inte tänker svika.

Jag vill och kommer att vara där alla hans födelsedagar, dagen han konfirmeras, dagen han tar studenten, dagen han gifter sig o dagen då han får barn.

De dagarna är långt borta nu men varje dag fram tills dess är lika viktig och lika värdefull. Att få höra honom lära sig nya ord, se honom växa varje liten centimeter, njuta av hans skratt och hans närvaro. Det gör mig lycklig!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0