Tisdag

Hallojsan!

Vilken bra dag jag har haft! Två underbara idrottslektioner och då menar jag verkligen underbara. Tisdagar brukar va min värsta dag men inte idag:)

Det följdes av en simningslektion med två elever. Lyx!

På eftermiddagen skrev jag klart ett arbete i engelskan som jag skickade in.

Åkte hem och läste ut en bok, en bok som jag har valt att läsa, inte en bok som jag har varit tvungen att läsa, underbart!

Sen gick jag och tränade ett långt pass och nu ligger jag här i sängen redo för att sova.

Jag börjar känna att träningen ger resultat vilket är jävligt härligt! Bara att kämpa på nu! 22 dagar kvar till Turkiet och då ska jag vara bikini klar!

Nu säger jag godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0