Söndag

Hej bloggen!

Jag har haft en helt underbar vecka fram till idag. Ibland bara brister det, och idag är en sådan dag. Jag orkar inte riktigt med livet idag. Hade helst av allt bara velat bädda ner mig och gråta, kanske kolla på en go film och äta chips. Tyvärr är inte det möjligt. Finns så många måsten i mitt liv, alldeles för många. Jag ska försöka prestera nu i 2 timmar sen skiter jag i det här.

Sen ska jag bara bädda ner mig och låtsas som att jag är 13 och inte behöver bry mig om något!

Jag orkar inte bry mig mer, jag orkar inte kämpa!

Jag behöver få koppla av NU, kroppen och hjärnan har sagt ifrån för länge sedan, men jag går bara på som en jävla robot.

16 dagar kvar, 16 dagar som en robot, 16 dagar på autopilot, 16 dagar till med ett fejkat leende och ett svar som "ja allt är bra" på frågan på hur är det egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0