Semester

Härliga semester som jag har längtat!

Igår va det min första semesterdag. Den spenderade jag med en vän, käkade god lunch hos mig sen en fika i västra hamnen. Mysigt!

På morgonen hade jag kört ett tufft konditionspass men på kvällen gick jag till gymmet igen och körde ett hårt benpass. Älskar hur jag verkligen känner noll stress just nu!

Idag började jag dagen med ett konditionspass sen bara en lååång frukost och bara chill. Nu väntar jag på bussen som skall ta mig till Sjöbo. En resa på 1,5 timme men det gör mig inget, jag har semester och klockan skiter jag fullständigt i. I Sjöbo ska jag träffa Sandra och hennes lilla familj för en dag vid sjön.

Hittade en bild på hur min bikiniform såg ut förra sommaren och jämförde den med dagens bikiniform. Det är pinsamt! Men 6kg måste ju ha satt sig någonstans så varför inte på mina höfter?!

Trots förändringen i kroppen har jag nog aldrig mentalt känt mig såhär tränad som jag är idag, konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0