Att sjunga på sista versen...

Vilken dag!

Har hunnit med så mycket vilket känns riktigt skönt. Imorgon jobbar jag sista dagen innan ett riktigt långt sommarlov.

Idag hade vi dessutom sommar avslutning hemma hos chefen. Många individer som inte kommer finnas kvar längre till hösten och det känns ganska sorgligt. Men så är ju livet, allting förändras hela tiden och människor går in i nya faser av sitt liv. Jag är glad att det var just dem som fanns på skolan och var en del av min första termin.

I alla fall. Jag är glad just nu, för en halvtimme sen grät jag. Lite så mitt liv fungerar just nu. Glad, ledsen, glad, ledsen.

Back to work om 7 timmar så dags att säga godnatt tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0