6 juni

En härlig ledig dag mitt i veckan har jag framför mig. Började dagen med ett gött träningspass och nu är jag på väg in mot stan. Ska möta upp Sandra på värnhem och sen ska vi åka ut till västra hamnen. Kan ju inte vara inne en så här solig dag. Den skall utnyttjas till max!

Har tänkt bjuda Sandra på en god lunch på VESPA! Känner att vi båda förtjänar god italiensk mat, kanske inte det mest optimala med tanke på att jag ska vara i bikini form inom 3 veckor men njuta bör man och jag anser att vi har en del att fira nu när det är officiellt att Sandra väntar sitt andra barn! Ännu en liten flicka ska få komma till världen, hur underbart är inte det??😄😄😄

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0