24/6-2013

Godmorgon alla!

Eller ja, morgon och morgon...förmiddag kanske.

Jag va uppe vid 7 idag och tog mig ett härligt träningspass. Sedan har jag gått här hemma och små plockat, betalat räkningar, vattnat blommor och dammsugat. Har haft det riktigt lugnt och skönt faktiskt.

Nu har jag precis tagit en dusch och funderar på vad jag ska ha på mig idag. Är det tillräckligt varmt för sommarkläder, ska jag satsa på klänning eller shorts? Kan inte bestämma mig.

Ska i alla fall idag träffa My och Malte. Ingen aning vad vi ska göra men något trevligt blir det säkert. I kväll blir det min och Andreas kväll. Ska äta gott och ta vara på varandras sällskap nu innan jag åker i väg. Väskan är i alla fall packad. Bara pengar, pass och biljetter som skall packas ner i mitt handbagage innan jag är redo för avfärd. Ska bli så härligt och jag är så redo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0