Torsdag!

Godmorgon!

Helt sjukt tycker jag att det är torsdag redan!

Veckorna går så fort just nu vilket känns skönt faktiskt! Längtar nämligen sååå mycket till våren och lite sol.

I går efter jobb åkte jag ut på landet för klippning och slingning av mitt hår och jag blev så himla nöjd!

Efter det åkte jag till mamma och pappa för att sitta i lugn och ro och plugga lite. Det där lite blev 2 timmar och jag anser mig kunna sitta med det där arbetet i flera dagar till men inlämning är idag så jag får väl nöja mig nu! Var hemma runt halv 11 och då va jag helt slut i hela kroppen.

Har inte sovit så bra i natt så jag längtar efter min säng just nu! Men det dröjer ett par timmar innan det är dags för sömn! Nu är det först jobb som gäller fram till fyra sen hoppas jag kunna åka till emporia för att fixa mina naglar!

Fick ett roligt besked igår med, jag blev intagen till en engelska kurs jag vill läsa! Så nu från och med nästa vecka så blir det ännu mer plugg samt heltidsjobb då!

Jag resonerar såhär; jag har hellre mycket att göra nu och pluggar allt jag vill när jag ändå har glöden uppe. Skulle jag tagit ett uppehåll nu är chansen stor att jag aldrig skulle börjar plugga igen. Men jag behöver läsa till lite för att i framtiden kunna jobba mer i ett "vanligt" klassrum och inte bara i idrottshallen!

Nu är det dags för mig att peppa till lite! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0