Tisdag

Hej hej alla!

Just nu är jag så himla slutkörd! 2 timmar skridskor i den friska luften har gjort sitt.

Jag sitter kvar på jobb fastän att jag helst av allt hade velat åka hem då jag fryser som bara den. Men då det är apt idag kl 17.00 så har jag inget val än att stanna.

Jag sitter just nu och försöker plugga in alla barnens namn då jag i snitt enbart kan 3st namn ut varje klass. Pinsamt efter 3 veckor!

Senare skall jag göra lite lektionsplaneringar till nästa vecka så att jag nästa vecka kan koncentrera mig på ett projekt jag har, nämligen att sortera och slänga gammalt skit i mitt rum från gamla lärare.

Nästa vecka vill jag även att mitt fokus skall kunna ligga på engelskan då jag hoppas att jag fått min dator då:)

På tal om ingenting... Igår fick vi vår sängram och det blev sååå fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0