Tisdag

Redan tisdag? Tydligen!

Gårdagen gick väldigt fort så jag hann knappt blinka. Väldigt bra då jag annars brukar tycka att måndagar är den jobbigaste dagen.

Efter jobb åkte jag hem till mamma och pappa för att jobba lite till samtidigt som Andreas fixade med deras tvättmaskin. Det här med att jag inte har någon dator på jobb börjar bli ett problem, därför är det dags för mig att ta tag i detta nu, lat som jag är.

Idag är det i alla fall tisdag och jag har en hyfsat lugn dag idag. Funderar på om jag skall åka hem efter jobb eller om jag skall åka till emporia. Jag behöver nämligen fixa mina naglar nu nu nu! Men samtidigt behöver jag träna och plugga engelska. Svårt val... Vissa hade sagt, ja men du hinner väl med allt? Nja det hade jag väl men jag vill också ha ett rent hem och hinna med lite soffmys! Tufft liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0