Sovmorgon deluxe!

Sitter här i soffan redo för dagen. Jag tog en sovmorgon deluxe idag och vaknade inte förrän lite efter tio.

Andreas åkte och handlade frukost och jag kunde njuta av en långdusch. Åt sedan god frukost och utdragen sminkning samt fix av håret, men nu är jag färdig! Bara väntar på Andreas med.

Snart ska vi bege oss mot Åsa där vi skall spendera kvällen och natten. Ska bli mysigt att bara koppla av ett dygn. Har blivit mycket resande fram och tillbaka de senaste månaderna, vilket är jätte kul men intensivt och stressigt på samma gång så jag har lovat mig själv att februari får bli en lugn månad! En resa fram och tillbaka räcker kanske?


Ska i alla falla njuta av helgen innan en intensiv vecka sätter igång då det blir fullt ös med heltidsjobb och plugg innan jag drar till Göteborg för examensfest!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad snygg du är i håret ! Njut nu vännen. Och ha det så bra :)

2013-01-19 @ 14:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0