Söndags ångest!

Hej söndag!

Idag har söndagsångesten sakta men säkert smygit sig in i min kropp.

Helgen har gått alldeles för snabb och varit fruktansvärt rolig! I fredags var det middag och pokerkväll här! Jag gick minus men min man gick 500kr plus! Fick även träffa en liten söt 3 dagars liten flicka vid namn Amelia och hennes stolta föräldrar!

I lördags åkte jag, Andreas och My till emporia och shoppade lite. Sen åkte vi hem till oss där jag och My gjorde oss iordning samtidigt som vi drack ett glas vin. Efter det var det tjejmiddag som gällde hemma hos Emma. Väldigt mysigt och roligt med god mat och mycket dans!

Idag är det söndag och vi tog en soft morgon innan vi åkte hem till Philip där det var dags för söndagsmiddag med mamma och pappa!

Kom hem för dryga timmen sen och nu säger jag godnatt för det är dags att ladda batterierna inför arbetsveckan som kommer!

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0