Pendlande

Sitter på bussen på väg hem. Det här med pendlande fungerar hyfsat bra för mig. Det ända som är jobbigt är att jag är så himla hungrig på vägen hem!

Jag kommer att sluta hyfsat tidigt om dagarna så det senaste jag kommer vara hemma är runt 18.00. Sen att jag förmodligen nu i början kommer att behöva jobba över en del är ju sin sak. Men så kommer det att vara tills jag kommit in i det hela.

Idag har jag haft överlämning med den gamla idrottsläraren och känner mig lagom matt i huvudet. Imorgon kommer jag att träffa eleverna för första gången.

Allt känns överväldigande och som att jag inte orkar ta in allt just nu, men det kommer blir bra tror jag!

Nu längtar jag efter middagen! Är såååå hungrig! Efter maten ska jag packa inför Göteborg imorgon eftermiddag samt planera morgondagens lektioner. Efter det skall jag krypa upp i Andreas famn och bara gosa in mig!

Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0